A participar, a votar.

by

Per fi !., Ja era hora!. ja som el 9-N.

Cansat de tanta retòrica, fart d’alguns anuncis, ja se’m feia pesat seguir parlant del mateix però també esperançat i no negaré que amb una certa il·lusió, avui aniré a votar.

I sí, ja sé que no es donen les garanties habituals pròpies d’una consulta homologable, ja sé que hi ha aspectes que grinyolen des de la puritat democràtica, però també em grinyolen massa les posicions del govern de Madrid que no ha fet ni un as pe rebaixar una situació que fa temps que es gestant.

Ara doncs a votar

Local de participació: Institut Joaquim Mir.

Mesa 3785J.

A ,l’altre banda del poble. No sé com s’ ho ha fet per distribuir el personal però sospito que els distàncies no ajudarà a que determinades persones, malgrat ho vulguin, es desplacin amb facilitat.

No sé els que serem , però el mateix respecte pels que votin com pels que no ho facin, i m’emprenya que altre cop es vulgui donar carnets de bons i mals catalans en funció de si es participa o no.

Tampoc em sembla que amb el vot defensi la llibertat d’expressió com insistentment ens fan llegir en els anuncis.

Vaig a votar essent conscient de que les garanties pròpies les referèndums no es compleixen.

Vaig a votar sabent que la veu dels que no volen anar a votar no han estat prou representades.

Vaig a votar conscient de que el més important – a part dels rituals i gestos- tot just comença.

Vaig a votar sabent que no m’agrada gens de gens la política que practica el govern de Mas ni tampoc l’ajuda i suport que rep d’ERC.

Vaig a votar sabent que dissortadament d’ençà fa un any ja sembla que no preocupin les polítiques de benestar, hi que hi hagi una fixació només en el procés

Vaig a votar i no em consideraré millor ni pitjor  del que no hi vagi.

Vaig a votar sabent que el més important comença demà dilluns dia deu amb la necessitat de trobar vies d’entesa tant si és per separar-se com per quedar-se .

Vaig a votar per ajudar a resoldre un conflicte que és fonamentalment polític en el que l’opinió col·lectiva és important i bàsica.

Vaig a votar però no signaré cap denuncia internacional, de fer-ho la faria respecte les retallades de drets bàsics com l’educació i la sanitat que ha fet el govern Mas.

Vaig a votar malgrat em cansi la propaganda sistemàtica i la venda també sistemàtica d’una arcàdia feliç que no ja sabem que no existeix.

Vaig a votar per canviar, per millorar i ja sé que no és un camí de roses.

Vaig a votar pel que penso, pel que vull i pel que voldria pel futur.

Vaig a votar perquè ningú pugi mai més qüestionar el títol de Doctora Honoris Causa de la Universitat de Girona a la Sra. Encarna Roca per la seva decisió en el Constitucional ni perquè ningú no pugui sancionar al Sr. Santiago Vidal , jutge, per la seva actuació. Possiblement no estic d’acord amb  cap dels dos però votaré, també,  per preservar  el dret a la diferència i a la diversitat.

Vaig a votar contra el pensament únic i les voluntat uniformitzadores.

Vaig a votar malgrat TV-3 i el seu adoctrinament

Vaig a votar deixant tranquils els difunts ni volen interpretar el que avui farien.

Vaig a votar pensant en el futur i no en el passat.

Vaig a votar a favor de moltes coses i encontra de res ni de ningú.

Vaig a votar perquè vull creure en la participació cívica en qüestions cabdals per la nostra societat.

Vaig a votar perquè em plau fer-ho.

Vaig a votar perquè vull un país on tothom tingui les mateixes oportunitats.

I punt i seguit, demà serà un altre dia.

Anuncis

Deixa un comentari

